Általános Szerződési Feltételek

1. Webáruház adatai:
Az angelpizza.hu webáruház üzemeltetője az Angel BP Kft (Székhely: 3300 Eger, Bercsényi Miklós u. 53., adószám: 14210192-2-10, cégjegyzékszám: 10-09-028094).

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. Regisztráció a angelpizza.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték 890 Ft.

2.4. Az Angel BP Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az az Angel BP Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a (1) 379-0404 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. Webáruházunkban lehetőséget biztosítunk elektronikus úton SZÉP kártyával történő fizetésre. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalványal lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a (1) 379-0404 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt az Angel BP Kft nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. Adatkezelés

Az Angel BP Kft. az ügyfeleiről tárolt adatokat harmadik félnek nem adja ki.
A regisztrált ügyfelek hírlevelet kaphatnak, amelyről bármikor leiratkozhatnak.

4. Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetést a termékek kosárbahelyezése után, a "fizetési mód" választót lenyitva tud kezdeményezni.
A rendelés feladását követően rendszerünk átirányítja Önt a K&H bank internetes fizetőfelületére, ahol meg kell adnia bankkártyájának adatait. Fontos! Bármilyen, online fizetésre alkalmas bankkártyát használhat, nem csak a K&H bank által kiállított bankkártyákat.
Az Ön kártyaadatait mi soha, semmilyen esetben nem kapjuk meg. Minden esetben csak visszaigazolást kapunk arról, hogy sikeres volt-e a kezdeményezett tranzakció vagy sem.
A tranzakció eredményéről minden esetben e-mailben is értesítjük. Amennyiben a fizetési folyamat megszakad, 25 perc eltelte után a tranzakció időtúllépés miatt lezárásra kerül.
Ha a fizetés sikeres volt, akkor kollégáink fogadják rendelését. Erről e-mail-es visszaigazolást kap. Ha nem kapna visszaigazolást 10 percen belül, ellenőrizze SPAM mappáját is, vagy érdeklődjön telefonon!

5. SZÉP kártyás fizetés

A SZÉP kártyás fizetés a bankkártyás fizetéshez nagyon hasonlóan, azzal teljesen megegyező módon történik. Amennyiben a "fizetési mód" választóban SZÉP kártyás fizetést választ, átirányítjuk a SZÉP kártyát kiállító bank oldalára, ahol meg kell adnia SZÉP kártya adatait.
Az Ön kártyaadatait mi soha, semmilyen esetben nem kapjuk meg. Minden esetben csak visszaigazolást kapunk arról, hogy sikeres volt-e a kezdeményezett tranzakció vagy sem.
Ha a fizetés sikeres volt, akkor kollégáink fogadják rendelését. Erről e-mail-es visszaigazolást kap. Ha nem kapna visszaigazolást 10 percen belül, ellenőrizze SPAM mappáját is, vagy érdeklődjön telefonon!

6. Problémák, reklamáció

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, az (1) 379-0404 számon tud jelezni.

Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.

BUSINESS PARTNEREK

Kosár

Az Ön kosara jelenleg üres

Nyitva tartás

Minden nap 11:00-22:50.
Minimum rendelés 950 Ft.

Ingyenes házhozszállítás a II., III., IV., XIII., XV. kerületben. * Szállítási területünk egyes részein szállítási költséget számítunk fel, melyről érdeklődjön diszpécserünknél!

Telefonos rendelés

Hívja diszpécserünket:
06 1 379 04 04

Master logo K&H SZÉP kártya logo MKB SZÉP kártya logo
VISA logo OTP SZÉP kártya logo Erzsébet utalvány logo